Oferte Turistice: 2915
Cautare avansata
Sejur Circuit Individual
Tara:
Localitate:
Mijloc de transport:
Data Plecarii:
  Select Date
Data Intoarcerii:
  Select Date
Vezi toate orasele
Adauga emailul tau, vei primi informari despre cele mai noi si speciale oferte.
Email:
Inscriere
Termeni si conditii

CONDITII GENERALE DE EFECTUARE A EXCURSIILOR

A. DOCUMENTELE DE CALATORIE / VIZA / FRONTIERA
1.Turistul are obligatia sa se asigure ca detine toate documentele de identitate in termen de valabilitate pe o perioada de 6 luni inainte de data expirarii pentru a putea indeplini formalitatile de trecere a frontierei. De asemenea trebuie sa se asigure ca detine asigurare de sanatate si/sau carnetul de vaccinuri (unde este cazul) precum si toate documentele de calatorie. Nerespectarea obligatiilor prevazute mai sus poate duce la imposibilitatea efectuarii excursiei, situatie in care responsabilitatea revine in intregime turistului, agentia de turism fiind in drept sa retina toate sumele incasate de la turist pana in acel moment. Organele de control de la frontiera unei anumite tari au dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul tarii respective a anumitor persoane , chiar daca acestea poseda viza de intrare.In situatii exceptionale de tipul acestora, agentia de turism nu isi asuma nici o responsabilitate iar sumele reprezentand pretul excursiei nu se returneaza turistului in cauza.
2.Daca turistul se afla pe teritoriul unui stat si refuza intoarcerea in Romania, cheltuielile de repatriere, cazare, transport sau alte cheltuieli vor fi suportate de turist.
3.Turistul este obligat sa prezinte receptiei unitatii de cazare actele de identitate precum si documentul de calatorie eliberat de agentie (VOUCHER) in vederea acordarii serviciilor.Turistul trebuie sa pastreze integritatea bunurilor din unitatile de cazare, mijloace de transport, unitati de alimentatie publica, in caz contrar urmand sa suporte pagubele produse.
B. PROGRAMELE
1. Respectarea acestora este obligatorie pentru toti turistii.Turistii trebuie sa respecte orele de cazare, orele de plecare, orele de stationare, orele atribuite programului turistic, orele de servire a meselor, etc.
2. Nerespectarea programului de catre turisti este responsabilitatea exclusiva a acestora si agentia nu suporta cheltuielile suplimentare aferente folosirii mijloacelor de transport locale pentru regasirea grupului, mesele pierdute, intrarile la muzee cat si orice alte cheltuieli aferente care decurg de aici(valabil si pentru excursiile optionale ).
3. Cazarile si mesele din program pierdute ca urmare a efectuarii unor excursii optionale nu obliga agentia la rambursarea de servicii efective sau a contravalorii acestora in bani.
4. Intreruperea excursiei cu responsabilitatea turistului, din orice motiv, nu obliga agentia la plata de daune sau rambursarea sumelor achitate de acesta. De asemenea, agentia nu este raspunzatoare de pierderea bagajelor, documentelor sau a obiectelor de valoare ale clientilor, pe parscursul excursiei si nici de actiunile turistilor, din care ar rezulta eventuale conflicte cu legea tarilor pe care se desfasora programul excursiei respective.
C. CHELTUIELILE
1. Tarifele pachetelor de servicii acopera cheltuielile prezentate in programul fiecarei excursii.
2. Cheltuielile extracost in hoteluri ( minibar, telefon, etc ) nu sunt incluse in tariful excursiei si se achita separat de catre turisti la receptia hotelului.
D. CONDITII DE RETRAGERE A TURISTULUI DIN EXCURSIE: RENUNTARI, PENALIZARI , DESPAGUBIRI
1.In cazul in care turistul renunta din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract,
el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:
a) 25 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 35 de zile calendaristice inainte de
data plecarii;
b) 50 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 16-35 de zile inainte de data plecarii;
c) 100 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de
plecare sau pentru neprezentarea la program.
2. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine cu titlul de “penalitati” toate taxele achitate de EDUARD"S SRL - Agentia de turism EDDIE"S TRAVEL prestatorilor directi +10% din valoarea pretului total, pentru cheltuieli de operare.
3. Penalitatile se platesc si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera. Responsabilitatea pentru actele personale cade in sarcina exclusiva a turistului, agentia de turism neavand nici o responsabilitate in acest sens.
E. RECLAMATII
Turistul este obligat ca, in situatia in care pe parcursul derularii serviciilor turistice apar probleme, sa ia legatura de urgenta cu ghidul sau, in lipsa acestuia, cu agentia de turism, semnaland deficientele aparute.
Agentia sau reprezentantul acesteia vor incerca remedierea deficientelor aparute pe loc. In situatia in care acest lucru nu este posibil, turistul are obligatia de a intocmi reclamatia in scris, si de a cere confirmarea deficientelor semnalate prin semnatura si stampila din partea prestatorului , direct pe respectiva reclamatie.Reclamatia contra-semnata si stampilata astfel se va depune la sediul agentiei de turism in termen de maxim 5 zile de la incheierea calatoriei. Agentia de turism se obliga sa raspunda in scris turistului, in termen de maxim 30 de zile de la depunerea reclamatiei scrise, stabilind despagubirile care se impun in conditiile prezentului Contract si ale Legilor in vigoare.
Pentru turism intern reclamatiile privind serviciile prestate trebuie formulate in scris, si la sediul prestatorului, inainte de terminarea sejurului.
Reclamatiile nedepuse in termenul stabilit si care nu indeplinesc conditiile de mai sus nu se iau in consideratie si nu indreptatesc turistul la nici un fel de despagubiri.
F.CLAUZE SPECIALE
1. Avand in vedere diversitatea prestatorilor directi care concura la realizarea efectiva a pachetelor de servicii turistice, agentia de turism nu este raspunzatoare de modul in care sunt clasificate, pe stele sau categorii, unitatile de cazare, de alimentatie sau mijloacele de transport aferente pachetelor de servicii turistice respective. Clasificarea pe stele sau categorii este responsabilitatea exclusiva a autoritatilor din tarile respective, agentia de turism fiind responsabila numai in limitele confirmarii scrise, sosita de la partener sau ale prevederilor contractuale reciproce.
2. Agentia de turism poate lucra in regim de touroperator pentru programe turistice proprii sau ca intermediar – revanzator pentru programele turistice ale altor agentii, cu respectarea legislatiei in vigoare.
4. Neprezentarea la hotel pana la ora 18.00 in ziua inceperii sejurului duce la anularea rezervarii. Prezentarile dupa ora 18.00 trebuie anuntate la receptia hotelului.
5. Turistii care nu predau camera pana la ora 12.00 in ultima zi a sejurului trebuie sa achite c/v tarifului de receptie sau taxa impusa de hotel, urmand ca pana la ora 18.00 sa paraseasca hotelul.
G. FORTA MAJORA
1. In derularea programelor pot aparea la prestatorii de servicii cu care colaboram situatii neprevazute Aparitia unor astfel de situatii pot duce la inlocuirea mijlocului de transport, a unitatii de cazare, la modificarea traseului, sau chiar la anularea excursiei. In asemenea situatii vom depune toate eforturile pentru a gasi solutiile cele mai convenabile. In consecinta, agentia nu poate fi raspunzatoare pentru situatiile expuse mai sus si nu i se poate cere rambursarea sumelor achitate sau plata de daune - interese si penalizari,
2. Agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care obiectivele turistice din program sunt gasite inchise din diverse motive.
H. IMPORTANT
1. Agentia este asigurata pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de turist in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei la Societatea de Asigurare R.A.I. prin polita nr. 627414/30.07.2009
2. Turistul a luat la cunostinta despre oferta agentiei EDUARD"S SRL - Agentia de turism EDDIE"S TRAVEL, accepta in mod irevocabil conditiile generale de participare la excursie si prevederile contractului cu turistul din oferta EDUARD"S SRL - Agentia de turism EDDIE"S TRAVEL in numele sau si a tuturor persoanelor pe care le reprezinta.

Prelucrarea datelor cu caracter personal :
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, in privinta acestui site, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra ori o alta persoana sunt administrate, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, de catre S.C. EDUARD"S S.R.L.Scopul colectarii datelor este: furnizarea de bunuri si servicii.
Sunteti obligat(a) sa furnizati unele dintre aceste date (indicate explicit in anumite pagini din site) si puteti in mod optional sa furnizati alte informatii suplimentare (indicate in anumite pagini din site), toate aceste informatii fiind necesare pentru furnizarea de bunuri si servicii. Refuzul furnizarii informatiilor obligatorii de catre dvs. determina imposibilitatea accesarii serviciilor unde v-au fost solicitate informatiile obligatorii respective.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: angajatii si anumiti colaboratori ai S.C. EDUARD"S S.R.L. care se ocupa de furnizarea si de intretinerea infrastructurii legate de serviciile pe internet oferite pe acest site, precum si anumite categorii de utilizatori ai serviciilor pe internet, functie de conditiile de utilizare ale fiecarui serviciu.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, la S.C. EDUARD"S S.R.L., Mun. BRASOV, STR. IOAN SLAVICI, NR 7, BL 13, SC A, AP 4. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Adresa dvs. de email:
Parola:

Telefoane Call Center
ROMTELECOM/COSMOTE: 0268332189
VODAFONE: 0733951204
ORANGE: 0746978694
DIGIMOBIL: 0771466356
Fax
0268. 332. 189
Email
office@click4travel.ro
Adresa
B-dul 15 Noiembrie 92, Sc. C, Ap. 3, Brasov, Romania


AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR

Licenta
Brevet
Certificat
Polita de Asigurare
Polita de Insolventa
Conditii Polita de Insolventa

Copyright © 2017 Click 4 Travel. All Rights Reserved                    Home | Contract cu turistul | Termeni si conditii | Contact             Created by EssMedia.ro
CircuiteSejururi IndividualNavigare Rapida Corporate
Extern
Intern
Extern
Intern
Extern - Cazari in Orase
Extern - Munte
Extern - Mare
Extern - Welness & Spa
Intern - Munte
Intern - Mare
Intern - Balneo & Spa
Navigare
Corporate